З 1 січня 2013 року, коли станція перейшла у власність області, вступив у дію Закон «Про екстренумедичнудопомогу»і своєчасність доїзду в місті стала 10 хвилин, по області — 20 хвилин.
Разом із тим, як зазначив Володимир Козій, не було забезпечено жодного додаткового автомобіля, не було відремонтовано жодного кілометра дороги.
Станом на нині, установа має на балансі 266 автомобілів, з яких лише 148 є придатними для експлуатації. 44 машини потребують ремонту, 32 одиниці — підпадають під списання, деякі не відповідають стандартам. За словами Ірини Микичак, є потреба у 91 автомобілі швидкої.
Спадок
Директор департаменту охорони здоров’я додала, що у “спадок” від Львова у 2013 було отримано 62 машини. За час правління Садового, 2008 року було придбано лише 18 машин “ГАЗ”, які сьогодні в Україні не сертифіковані та мали би бути виведені з експлуатації. Втім, цього ніхто не зробить, бо є ризик залишитися без медичного транспорту.
Сучасні автівки, які відповідають міжнародним нормам — це переважно машини “Пежо”, класу В і С. Таких карет класу В цьогоріч планують придбати дві, за 4 мільйони гривень. З МОЗу також очікують невелику поставку карет, їх кількість і вартість наразі тримають у таємниці.
«До приєднання в Об’єднану службу, у Львові не було жодного реанімаційного автомобіля. Усі потреби міста забезпечувалися Центром ЕМД. Виняток — це міська дитяча клінічна лікарня, яка має один реанімобіль», - сказала Ірина Микичак.
Відтак, станом на нині, по Львову забезпечення машинами складає 12 одиниць на 10 тисяч населення, по області — 8,8 одиниць на 10 тисяч населення.
Потрібні водії
У всій Об’єднаній службі працює 2747 осіб, з них — 11% лікарів, 24% - водії.